LA RONDALLA AMB ELS FESTERS 2009

Loading

La rondalla del nostre poble juntament amb els festers 2009 han vingut a trencar la tediosa monotonia d´aquest estiu al cor de la canícula estiuenca.Un còctel perfecte amb ingredients amb sabor popular.Amb una participació més que acceptable, vam poder taral.lejar eixes cançons de sempre les quals per uns motius o altres deixen petjades dins nostre.
Gràcies a la bona voluntat i el bon fer d´aquestes persones que no volen que els usos i costums populars sucumben davant altres modernitats del segle,ens donaren a tots una lliçó plena de saviesa, entre d´altres, que ens ho podem montar molt bé -i tant d´allò!-cantant,ballant i passejant, junts,sanament i alegre.


Així doncs, quatretondadigital.blogspot.com vol ser dels primers en fer un fort aplaudiment per la iniciativa d´anar recuperant als joves ciutadans a les tradicions i fer-los viure i participar en aquestes activitats les quals omplin i agraden.Donava gust veure a tanta gent de totes les edats i condicions al voltant dels festers , la rondalla,la música i «el buen rollito».Ànim, avant i sort!

CUANDO EL TIEMPO SE DETUVO

AVUÍ

QuatretondaDigital és un lloc lliure per a gent lliure.

ARA MATEIX

Users: 2 visitants, 3 cercadors

CONTACTA AMB NOSALTRES

unaveudequatretonda@gmail.com

LA CAPELLA RESTAURADA

IN MEMORIAM VICTIMES DEL COVID-19 A QUATRETONDA

VIDEOCARATULA QD

AL MEU POBLE

HISTÒRIC DE PUBLICACIONS

QUARTONDINA PRIMAVERA

LAS CINCO CARTAS

CLIKA SI T’INTERESSA

GUIRIGALL.POEMES.

ROSELLES QUARTONDINES

COMENTARIS