
Bravo pels Festers 2011 de Benigànim !

Bravo i tres ¡ hurras ! pels festers 2011 de Benigànim els quals han fugit de la moda facilona i una mica cansina i han optat per un calendari original, simpàtic i molt ben fet.
Han triat les fites que han cregut oportunes per a il·lustrar el pas del temps amb intel·ligència, alegria i entusiasme la qual cosa els honra, tot fugint de la mediocritat, a la qual per desgràcia estem tan acostumats últimament . Enhorabona i que el vostre exemple s´escampe !
Per tot el qual QD recomana a tot aquell que puga aconseguir-lo que ho faça . Tindrà entre les seues mans un treball ben fet i un bon record de joventut.
El professor jubilat Pepe Romero-Nieva comparteix la seua filosofia i la seua poesia des d’ aquestes pàgines. Escriu, pensa i opina del món que li ha tocat viure i interpreta els fets els quals observa des de perspectives crítiques-constructives.
Doncs si!
Almenys, aquests festers fan alguna cosa per a guanyar-se els diners i tenir unes bones festes… i amb llums als carrers.
Aplaudisc la iniciativa!
A mi hem va arribar fa 2 o 3 añs un calandari dels festers de Lluxent que estaven nuets y no em va agradar perque aixo sempre queda y sempre teu poden retraure, pero si este no estan nuets segur que sera boniquet.
Hola! em pareix una falta de respecte lo que eu fet als festers del poble. Ells estan venent rifa per a traure els maxims diners, han fet jocs en nadal per als xikets del poble, i asi en el poble la gent no els havera comprat els calendaris xk a 5 euross.??
Cal que t´expliques una mica més i millor. Aquí no s´ha faltat el respecte a cap fester. Si el que voleu és que donem informació, envieu-la !
Sols he donat la meua opinió.. i pel que fa a la informació pense que me explicat bastant bé. He dit que fan rifa perque a mi me la venen i els mesos que tornen els diners posen un numeret de rifa i crec que guanyen prou dinerss..
Senyor iol : Mira, gràcies al teu comentari em pensat dedicar-vos un lloc virtual a la revista de QD per a vosaltres i les festes. Aquí podreu escriure tot el què vos vinga en gana, podeu argumentar. Comentar. Penjar avisos. Donar opinions.Les possibilitats són immenses. Pensant en vosaltres… Vosaltres mateixa !
Moltissimes grácies! he decidit deixar un comentari per fer-li propaganda als festers per a veure si així aconseguixen traure més dinerss..
Si ixe calendari l’haveren fet a Quatretonda s’haveren perdut diners, es millor els jocs que van fer a Nadal i que crec que repetiran a Pasqua.
Per a la vostra informació a Llutxent aquest any s’ha fet un calendari que no te res que envegar-li al de Benigànim!!