EL CARRER DELS FURS, CADA DIA MÉS ENFONSAT
Encara que el problema ve arrastrant-se més d’una década sense donar-li cap solució,(ja ho diu la dita: «Qui no arregla una gotera, al poc de temps ha d’arreglar la casa sencera») en els últims mesos l’enfonsament del Carrer dels Furs va agreujant-se cada dia més, la qual cosa és evident fins a enfonsar-se part de la vorera en alguns trams. Els veïns creuen que es deu a que les runes que en el seu dia s’utilitzaren per a omplir-lo i que formen part del fonament del carrer, van cedint irremediablement ja que en el seu dia no es van compactar com cal.
Siga com siga, la situació ja ha sigut comunicada oficialment a l’Ajuntament. El Sr. Alcalde i altres Autoritats juntament amb tècnics municipals ja s’han personat en varies ocasions al lloc dels fets i estan treballant per a que el problema es solucione el més aviat possible i així posar remei abans que aquest enfonsament puga abocar en problemes majors.
Segons ens han dit, s’ha de fer una mena de prospecció al carrer per a poder diagnosticar amb precisió el problema de l’enfonsament per tal d’arregar-lo. Que aixina siga. I esperem que els reis Mags d’Orient ens deixen el regal que esperem els veïns : QUE ENS ARREGLEN EL CARRER EL MÉS AVIAT POSSIBLE !
Article llegit [post_view] vegades en total. Article llegit [post_view time=»day»] vegades avui. Article llegit [post_view time=»week»] vegades aquesta setmana. Article llegit [post_view time=»month»] vegades aquest mes. Article llegit [post_view time=»month» date=»201201″] vegades el mes passat. Article llegit [post_view time=»year»] vegades aquest any.
«QUATRETONDA DIGITAL ” , no representa ningú més que el sentir dels seus autors i la seua bandera és la LLIBERTAT D´EXPRESSIÓ, CREACIÓ LITERÀRIA i L ´ARGUMENTACIÓ CRÍTICA I RESPECTUOSA. La seua bruíxola marcarà sempre LA VERITAT , LA TOLERÀNCIA I EL SENTIT COMÚ.
“QUATREDONDA DIGITAL”, és una publicació sense ànim de lucre.
COMENTARIS