
SONET D’ESTANISLAU ALBEROLA AL CRIST

El professor Juan Federico Benavent, ens torna a sorprende molt gratament i ens lliura un pdf del diari «La Correspondencia de Valencia» núm. 18.398 corresponent al «Martes, 7 de junio de 1.921», en el qual podem llegir un sonet escrit per Estanislau Alberola, l’escriptor quartondí per excel.lència, dedicat al Crist.
Sota el lema «HUMILDAD», N’Estanislau prefereix al seu Crist en l’ermita del seu poble, tot fugint de boatos,catedrals,esplendors,protocols,sorolls,guirigalls i focs d’artifici.
En aquests dies que en el nostre poble està celebrant-se el 75é aniverari de la imatge del Crist de la Fe, ens fa como «anillo al dedo» aquest sonet rescatat de les hemeroteques del segle passat gràcies al treball investigador i desinteressat del professor Juanfe Benavent, al qual li agraïm les seues valuoses aportacions de divulgacó cultural, sempre interessants i enriqui

El professor Juanfe Benavent és un àvid lector. És el nostre especialista en Estanislao Alberola, i ens aporta molta documentació variada i de gran interés fruit del seu treball constant i investigador el qual queda molt bé reflectit en aquestes pàgines.