
L’ESPADANYA JOSEFINA DESMOTXADA

[pdf-embedder url=»https://quatretondadigital.es/wp-content/uploads/2018/02/LESPADANYA-JOSEFINA-DESMOTXADA.pdf» title=»L’ESPADANYA JOSEFINA DESMOTXADA»]

El professor Rafael Benavent és un erudit i col·laborador de QD des dels inicis de la revista.Cronista Oficial de Quatretonda, amb el seu estil tan genuí,ple d’enginy i objectius didàctics ens delita a tots aquells que el llegim. Escriptor,assagista i un fum de coses més…ens enriqueix i il·lustra. L’ estima al seu poble és manifesta a cada lletra que escriu.
Què caldrà fer per a que ens tornen a posar la capelleta de l’ermita?
A vore si trobem alguna ànima sabudeta que ens indique el camí que hem de recórrer per reposar-la on estava.
Ara que ja ens ho ha ensenyat el Sr. Benavent, molt observador ell, haurem de provar sort i vore si podem fer alguna cosa.
El sr. Benavent posa la llavoreta i…de vegades tenim una nova planteta i d’altres no, però intentar-ho, s’intenta. Ahí tenim l’exemple de la restauració de la cúpula del Sagrari que està a punt de començar, i també tenim el cas contrari, el de la caserna, que està a punt d’acabar.
I xarrant, xarrant…igual no és bona idea refer la capelleta per ser testimoni d’allò que mai degué passar.16/02/17