
CABÒRIES D’UN CONFINAT PEL COVID-19.DIA 36.


Diumenge,19 d’abril de l’any del Senyor de 2020.Trenta-sisé dia de confinament.Diumenge plujós.Enguany si que està complint-se el d’allò de «A l’abril aigües mil» i de quina manera, al peu de la lletra.Magnífic article de Salva publicat a Qd titolat «Aclaraciones que nos ayudan a meditar»on utilitzant recursos com el de l’absurde–surrealista, reflecteix megistralment la situació actual.Aclaracions que no aclareixen res,com la crua realitat de les aclaracions del cada dia.Estan més perduts que una agulla en un paller.Cerqueu el llibre del gat,cerqueu-lo, que google us dirà on el podeu comprar.Paga la pena llegir-lo senser,a pèl.Es tracta del celebèrrim CAT FLOW YOUR DEPENDING ON,el qual ja supera les 325 edicions.
«LLueve, sobre mi cabeza llueve».Almenys, l’aigua prurificant netejarà els caps pensants. Aló,aló? -Diga el que vullga, però no s’invente històries.De contes estem plens,Volem arròs al caldo.Caldo només…què vol que li diga…algun tros de conill,o de pollastre, o de penca, o d’espìnac.El brou a soles ens deixa tan despagats!.El brou sense res és aigua…i d’aigua ja en tenim prou…ens cau del cel d’abril.
Una gran alegria: el nombre de morts ha minvat en més de cent respecte a ahir.El rècord en un mes.Encara en són moltíssims (més de 400),però no puc evitar una gran alegria.Desitge en tota la meua ànima que arribe el dia de zero morts pel covid-19.Com totes les persones de bé.A Quatretonda ja han anunciat que començaran a repartir mascaretes el dilluns per a tots aquells que tinguen de 16 anys en avant.ALS TRENTA-SIS DIES DE CONFINAMENT.Benvingudes siguen.
Tinc el presagi que d’ara en avant aniran millorant les coses i les situacions gràcies a la força d’un poble valent del que forme part.D’un poble lluitador i capaç.Tant de bo!
El professor jubilat Pepe Romero-Nieva comparteix la seua filosofia i la seua poesia des d’ aquestes pàgines. Escriu, pensa i opina del món que li ha tocat viure i interpreta els fets els quals observa des de perspectives crítiques-constructives.
COMENTARIS