INCENDI

Sense saber encara les causes. aquí teniu informació gràfica de l’ incendi d’aquest matí.

FOTOS I VIDEO DEL CONSORCI DE BOMBERS

2 Comentarios

  1. Rafael Benavent Benavent

    Mirant les imatges m’han revingut a la memòria un altre cremat, industrial com diu vosté, no massa lluny de l’actual, a la Fàbrica, o més concretament al magatzem on treballaven els draps, activitat que durant uns anys va ser ben present en la geografia urbana quartondina.

    El succeït va ocórrer un dia de festes, molt probablement el mateix dia del Crist de finals dels setanta o primers de la dècada següent en què les campanes batallaren a foc a primeres hores de la tarda. I allà com tants altres que ens encaminàrem, i primer amb poals i després amb un remolquet-bombeta sulfatador que algú va portar atacàrem el foc, intentant banyar aquelles bales de drap, el foc de les quals no véiem, segurament per la pressió a què estava sotmés el material tèxtil.

    Quan arribaren els bombers, la primera i millor faena que feren és apartar-nos, perquè allò hagera pogut ser un desastre si aquelles bales hagueren rebentat la paret des de la qual atacàvem –a poalades- el foc que només véiem a través d’una porta lateral del magatzem que donava a la casa, tapiada aleshores per bales de drap apilades.

    Sense saber realment que es coïa allí dins d’aquell magatzem de draps, tot aquell personal –majoritàriament jovent que havia acudit a la crida del campanar- no sabem, no érem conscients, que ens haguera pogut passar.

  2. rafael benavent benavent

    Enhorabona als relators! I a QD! Així s’escriu la història. A les verdes i a les madures, nostre dèficit divulgatiu (i altres més importants) està en no ser MADRID. Ara, a esperar que d’aquestes cendres renasca algun projecte substitutiu per reactivar els llocs de treball i l’economia local.

ARA MATEIX

Users: 2 visitants, 2 cercadors

CONTACTA AMB NOSALTRES

unaveudequatretonda@gmail.com

ISSN QD/CODI DE BARRES

QuatretondaDigital és un lloc lliure per a gent lliure.

LA CAPELLA RESTAURADA

IN MEMORIAM VICTIMES DEL COVID-19 A QUATRETONDA

COMENTARIS

  • Rafael Benavent Benavent 28 mayo, 2023 a las 11:01 am en CAMINANT PEL POBLEM'agrada, tot i que m'ha atapat el joc visual de la imatge!
  • Francisco 24 mayo, 2023 a las 2:38 pm en CAMINANT PEL POBLESencillamente: ¡Emocionante!
  • Pepe 23 mayo, 2023 a las 6:24 pm en CAMINANT PEL POBLEFoto i poema bonics de veres.
  • Rafael 11 mayo, 2023 a las 9:40 am en QUIEN DA MÁS ?Molt bo i oportú !!!
  • Pepe 25 abril, 2023 a las 8:51 pm en SI AMB L’EDAT ET CONSUMEIX LA NOSTÀLGIAM'agrada!
  • RAFAEL BENAVENT 18 abril, 2023 a las 2:05 pm en COM ÉS POSSIBLE ?Enhorabona, Rosa, per desgranar tan bé tots els "mals" dels "bens" que tan malament ens hem auto administrat. Per a emmarcar. Crec que el teu article deuria passar a ser constitutiu d'estudi per part de nostres autoritats. Tots som responsables
  • Pepe 18 abril, 2023 a las 12:10 pm en COM ÉS POSSIBLE ?Tot és possible. A vegades, en lloc d'avançar anem arrere, com el carranc. El nou centre de salut és molt qüestionable ja que no afegeix CAP nou servei. Serà SUCURSAL d'altres centres més importants que tampoc se`n passen en serveis.
  • rafael benavent benavent 16 abril, 2023 a las 11:01 am en INCENDIEnhorabona als relators! I a QD! Així s'escriu la història. A les verdes i a les madures, nostre dèficit divulgatiu (i altres més importants) està en no ser MADRID. Ara, a esperar que d'aquestes cendres renasca algun projecte substitutiu per
  • Rafael Benavent Benavent 15 abril, 2023 a las 9:19 pm en INCENDIMirant les imatges m’han revingut a la memòria un altre cremat, industrial com diu vosté, no massa lluny de l’actual, a la Fàbrica, o més concretament al magatzem on treballaven els draps, activitat que durant uns anys va ser ben
  • Rafael Benavent Benavent 14 abril, 2023 a las 4:19 pm en EDICIONES D.A.J 583 (14 aniversari QD)un plaer llegir-lo D. Jesús, i açò que quede entre nosaltres, perquè com sabrà no n'hi ha res (o quasi que res, vaja), que els diners o un bon esmorzarot (a compte d'eixe futur reciclatge) no puguen arreglar. I repetisc,

VIDEOCARATULA QD

AL MEU POBLE

HISTÒRIC DE PUBLICACIONS

QUARTONDINA PRIMAVERA

LAS CINCO CARTAS

CLIKA SI T’INTERESSA

GUIRIGALL.POEMES.

ROSELLES QUARTONDINES